sobota, 7 grudnia 2013

"You're a Stone Fox!"

Te słowa Trip Fontaine wypowiada do Lux w filmie "Przekleństwa niewinności". Sposób w jakim mówił sprawił, że zapadły mi one w pamięć. W tonie głosu, zawarł wszystko, czego kobieta chciałaby doświadczyć od mężczyzny: miłość, zauroczenie, podziw, namiętność, przywiązanie. Ale co znaczyły jego słowa?

Nigdy wcześniej  nie spotkałam się z określeniem "Stone Fox". Pierwsze znaczenie, na jakie trafiłam to: "Największy komplement, jaki mężczyzna może powiedzieć kobiecie, w której jest zakochany". I dalej: "Kobieta słodka, niesamowicie seksowna, z klasą. Często tajemnicza i wydająca się być poza zasięgiem niejednego mężczyzny. Ktoś bardzo atrakcyjny."

Dla mnie to definicja ideału kobiecego piękna - może nie pełna (bo skupia się przede wszystkim na zewnętrzności, pomijając np. intelekt), jednak wystarczająca, by chcieć do tego ideału dążyć. I zasłużyć na ten największy komplement.

Pozostaje tylko pytanie - Jak to zrobić?

Cóż, artykuły z cyklu "Jak być piękną?" znajdziecie w każdym czasopiśmie dla kobiet. W każdej stacji telewizyjnej jest miejsce na magazyn "life-stylowy". Przekaz medialny jest jasny: Bycie piękną i dbanie o siebie jest banalnie proste! Jeżeli tego nie robisz - to tylko z lenistwa! I jeżeli myślisz, że nie zależy Ci na tym, by wyglądać dobrze - mylisz się.

Ale czy dbanie o siebie i osiągnięcie ideału piękna to naprawdę łatwizna?  O tym właśnie będzie ten blog: po części klasyczny:  urodowo-kosmetyczny, z recenzjami kosmetyków (dziś - naszych sprzymierzeńców), ulubieńcami i "Projektem denko", jednak bez przyjmowania pozycji guru. Chociaż na co dzień maluję się już od kilku lat, to makijażem i kosmetyki zainteresowałam się bardziej dopiero pół roku temu - więc powiem napiszę wprost: Jestem laikiem! Nie boję się pokazać, że pielęgnacja czy makijaż wcale nie są proste. Spodziewam się wielu, wielu błędów... Dlatego prowadzenie bloga traktuje raczej jako formę nauki, zapis procesu dążenia do perfekcji... przynajmniej w sferze zewnętrznej ;) Kto wie, może kiedyś będę mogła wypowiadać się z pozycji znawcy?

Tak więc rozpoczynam podróż po świecie kosmetyków - czas nauki, eksperymentów, porażek i pierwszych sukcesów. Za jakiś czas mam nadzieję być piękniejsza, mądrzejsza...po prostu być Stone Fox!

Przyłączysz się? ;)

3 komentarze:

  1. No raczej! I popieram w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyłączam się i przy okazji zapraszam do mnie :) też dopiero niedawno zaczęłam prowadzić bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...